torsdag 18 mars 2010

long time ago

Hej mina vänner.
Sorry för dålig uppdate men ifall ni vill läsa om annat än min diabetes har jag ju en annan blogg där jag skriver mer ofta än här =)
www.tessielager.blogspot.com

Har vart sjuk hela veckan å vart hur kass som helst på att kolla BS. Det har ialf legat mellan 5-12 det mesta, förutom sön-mån då jag hade feber. Då va de lite högre faktiskt. Men annars har det vart en helvetesvecka... hatar att vara sjuk.
Jag har ont i kroppen, huvudvärk, trött å illamående. lite svårt att äta då men jag klarar mig ändå.

I morse steg jag upp vid kvart i 7 och börja göra mig iordning för jobbet, kände snabbt att jag verkligen inte äns orkade klä på mig.
Så jag bestämde mig för att trycka i mig riktig frukost å bli piggare för att åka å jobba senare, men jag blev hemma helt å hållet. Har legat hela dagen idag med. Så segt, orkar ju fan knappt gå på toa??
Sen hände det lite grejjer nu på dagen (inget trevligt att skriva om här)
så jag fick ringa sjukvårdsupplysningen, blir det inte bättre tills imon får jag uppsöka läkare. Mycke pga av diabetes med...
Nu måste jag bli frisk..

Inga kommentarer: