tisdag 2 mars 2010

hinna med??

halloj!
jag skrev ett inlägg häromdagen som jag råkade radera.. orkade verkligen inte skriva om hehe. Det blir lite sällan som jag uppdaterar här, hade som plan från början att göra de minst varannan dag. men de hinns inte med helt enkelt.
Idag fick jag en tråkig början, gick in på min internetbank för å se att alla räkningar dragits.. fick mig en chock kan jag säga. En räkning som precis gått igenom att bli autogiro, skulle dratts 1700:- vilket va ganska mycke redan då. Fick se att dom dratt 3700.. fan va lessen jag blev. Hela festen e förstörd nu.
2000:- extra.. imon ska ja byta så jag slipper de jävla asen som förstört för mig, ja hade verkligen allt planerat. Tur att man fyller år imon så kanske man kan få lite pengar i present, visst de löser sig alltid men de e så tråkigt när det blir såhär. Lätt att jag fick ÅNGEST av detta!!!!

Till annat.
Orkar inte skriva upp mina värden idag men de är helt okej. Ligger under 10 ialf.
Nåra känningar å maten har vart sådär, ingen matlust.
Träningen blir ingen av denna veckan, så mycke annat som ska fixas så på söndag kör vi igen =) så blir det ju ibland.

Imon är det "THE BIG DAY" MIN 25-ÅRSDAG =)
Har gjort en smulpaj som jag ska bjussa på jobbet imon, sen kommer svärmor hit på kvällen å fikar lite. Dom kunde ej vara med på fredag när jag ska firas.
Har även idag inhandlat en del till fredagen, det komemr bli svinbra =)
Sitter här nu me världens skallebank så de e nog dags att krypa till kojs snart, mysa under täcket å glo på tv.
ha ni alla en goo kväll!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Hurra hurra!!Grattis på födelsedagen!!

Tess sa...

Tack såå mycket =)

catta sa...

GRATTIS tjejen min"
var underbart att prata med dig!
hoppas vi hinner ses lite på lördag! ha en toppen dag!

pöösss catta

Tess sa...

Heej gumsi!
Tack så mycket, kul att du ringde me =)
Jag hoppas verkligen vi hinner ses en stund på lördag, hade vart skitkul. Hoppas bara man inte e allt för bakis.. hehe men vi hörs ju innan dess.
Pöss pöss